01/03/2015.- CELEBRACIÓ A PALAMÓS DE LA IV JORNADA DE LA LLIGA DE FUTBOL SALA DE LES COMARQUES GIRONINES PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

El proper diumenge 1 de març tindrà lloc a Palamós la quarta jornada de la lliga de futbol sala per a persones amb discapacitat intel·lectual.

El lloc per a la celebració d’aquesta jornada és el Pavelló Esportiu de la Vila, situat a la Plaça Vilarromà, 1 de Palamós.

La jornada començarà a les 9,00 h.  fins a les 13,30 h, aproximadament, amb la celebració de sis partits entre els següents equips participants:

Fundació Vimar de Palamós

Fundació Astres –Can Font- de Llorà

Fundació Ramon Noguera de Girona

Centre de Lleure “El Dofí” de Figueres

Fundació MAP de Ripoll

Fundació “La Fageda” d’Olot

“Junts i Endavant”,-El Coiet- de Banyoles

Fundació Altem de Figueres

L’entitat amfitriona d’aquest esdeveniment és la Fundació Vimar, de Palamós, de suport a les persones amb discapacitat del Baix Empordà, que participa també a la lliga des de fa dues temporades.

Aquesta és la quarta jornada d’aquesta temporada de la lliga de futbol-sala . Cada jornada se celebra en una població diferent, de cada equip participant, amb una periodicitat mensual, des del mes d’octubre de 2014 fins al mes de juny de 2015.