Ens plau adjuntar-vos la fotografia de la festa de final de curs 2015 de l’STO de Santa Cristina d’Aro que vàrem celebrar el passat divendres 31 de juliol.

Va ser una tarda senzilla i entranyable en la que usuaris, famílies, professionals i Fundació Vimar compartirem l’alegria de celebrar el final de curs.

Ens plau comunicar-vos que de les setze places concertades ja n’hi ha dotze d’ocupades i una més que s’acull al servei sense gaudir del concert.

Tots els assistents expressaren la seva gran satisfacció per l’existència d’aquest nou recurs i tant del bon funcionament com de calidesa del tracte que s’hi rebia.

El centre romandrà tancat durant el mes d’agost, i tornarà a obrir les seves portes el proper mes de setembre.