El passat dissabte 4 de maig, la Fundació VIMAR va començar l’activitat al Taller cedit per l’Ajuntament d Vall-llobrega. Aquest nou  projecte, anomenat “ A tot tap !!”  es centra en el reciclatge de taps de suro utilitzats. Informàvem de tot plegat el passat 12 d’abril en aquest mateix apartat d’actualitat de la nostra plana web.

Aquest taller ha estat possible gràcies a la cessió d’ús d’un local ubicat a la planta baixa de la Rectoria de Vall-llobrega, gentilesa de l’Ajuntament del poble i per iniciativa del seu alcalde, Sr. Rufino Guirado. “A tot tap !! “ pretén incidir en la millora del coneixement de la gestió dels residus, la reeducació dels participants en temes de reciclatge, la cooperació i sociabilització amb persones amb risc d’exclusió social i difondre i promoure els objectius i principis de sostenibilitat, especialment de la gestió dels residus i la participació.

Els beneficis d’aquest projecte seran destinats a finançar diferents activitats de lleure pels usuaris de la Fundació VIMAR, persones amb algun tipus de discapacitat. Seran ells els qui treballaran amb els taps de suro, ja sigui en el triatge, la realització de tallers i també en la fabricació d’artesania i productes.

Des d’aquí encoratjar als  usuaris de Vimar i al tècnic del taller, Sr. David Andrés, conjuntament amb els seus col·laboradors a seguir endavant amb el projecte. També donar les gràcies a l’Ajuntament de Vall-llobrega per habilitar un espai fantàstic per a la realització dels tallers.

IMG-20130506-WA0005 IMG-20130506-WA0000 IMG-20130506-WA0001 IMG-20130506-WA0002 IMG-20130506-WA0003 IMG-20130506-WA0004