El diumenge 4 de juny a Can Xerta de Santa Cristina d’Aro va tenir lloc el segon “Dinar de germanor” de l’Associació Castell.

Aquesta associació pretén ser un punt de trobada dels familiars d’usuaris de la Fundació Vimar i al llarg de l’any, a més d’aquest dinar, organitza conferències i tallers dels quals els informarem puntualment.

El dinar va comptar amb la presència de la seva presidenta Sra. Marta Massaguer que va dirigir unes paraules als assistents i del Sr. Xavier Sala, alcalde de Santa Cristina d’Aro que va vindre a saludar-nos.