El passat diumenge dia 6 d ‘octubre va tenir lloc la jornada inaugural de la Lliga de Futbol Sala de les Comarques Gironines per a persones amb discapacitat. Amb la participació de 10 equips de diferents entitats dedicades a les persones amb discapacitat intel·lectual de les comarques:

– La Fageda -3 equips- (de la Garrotxa)
– El Coiet (del Pla de l’Estany)
– Can Font (del Gironès)
– Fundació MAP -2 equips- (del Ripollès)
– Fundació Ramon Noguera (del Gironès)
– El Dofí (de l’Alt Empordà)
– Fundació Vimar de Palamós, (Baix Empordà)

El total de participants va ser de 130, entre jugadors, entrenadors, monitors i acompanyants.

La jornada va consistir en sis partits amistosos disputats entre les 9,30 h i les 13 h. del matí, aproximadament, a la zona esportiva Josep Massot i Sais, (camps annexes del Palamós), seguida d’un dinar a la nau dels 150 metres (Amanida, fideuà i postres), per als 130 assistents.

L’organització va anar a càrrec de la Fundació Vimar de Palamós.

Vam comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palamós, l’Ajuntament de Calonge, Creu Roja Palamós, Casa Darnés, La Fleca de l’Empordà,Casa Westfalia, Vending Vilarromà, Xocolates Torras, Banc dels Aliments de Girona, l’actuació musical de la Neus Mar, Rètols Punt Gràfic i un equip de 12 voluntaris que ens van ajudar durant tot el diumenge.

També vam comptar amb la col·laboració d’en Francesc Sànchez i Carcassés, que va presentar els equips participants.

A tots ells, moltes gràcies per haver fet possible una gran jornada de pre-temporada.

I molta sort a la Lliga de Futbol Sala 2013-2014 a tots els equips participants !!