La Fundació Vimar ha participat a dues Fires Nadalenques aquest cap de setmana llarg, posant una paradeta amb els articles fets amb taps de suro dins el projecte “A TOT TAP !! “.
Vam ser a Sant Feliu de Guíxols, a la Rambla Vidal, a la “Fira de Nadal”
El divendres i dissabte 6 i 7 de desembre de 10 a 19 hores.
El diumenge 8 de desembre de 10 a 15 hores.
———-
Vam estar també a Calonge, al Casc Antic, aprop del Castell, a la Fira:
“Calonge, Vila de Nadal”,
El dissabte dia 7 de desembre de 10 a 19 hores.
__________
També recordar-vos que el proper diumenge, 15 de desembre, de 9 a 14 hores, serem presents a la  37a. FIRA NADALENCA de Palamós, que es fa, com cada any, al carrer Major de Palamós.
 ——–
Tenim la gran satisfacció de comunicar-vos que la Fira Nadalenca d’enguany ha estat tot un èxit…-com cada any-, i que s’han recollit 10.900 Euros. Aquesta edició la Fundació Vimar serà beneficiària, conjuntament amb AFATRAM, d’aquest donatiu, per a finançar projectes d’estimulació multisensorial i activitats de lleure per als nostres usuaris.
Moltes gràcies a l’Associàcio Fira Nadalenca de Palamós i a totes les entitats que hi col·laboren..!!