Les Biblioteques de Calonge i Sant Antoni organitzen aquest estiu en diverses dates un mercat d’intercanvi de llibres i venda de llibres 2a mà a 1 o 2 euros. Volen que els beneficis es destinin a una causa solidària i han pensat donar-ho a la nostra fundació ja que els residents de la llar Vimar de Sant Antoni són usuaris de la Biblioteca i agafen llibres en préstec.

Com a President del Patronat de la Fundació Vilagran Maristany -VIMAR- , els transmeto el nostre sincer agraïment per la seva col·laboració amb la nostra entitat.

Vimar, com totes les entitats i fundacions sense ànim de lucre, vol donar qualitat de vida a totes les persones que atèn. Aquesta qualitat de vida molt sovint es concreta amb activitats que superen l’estricte funcionament i que són possibles mercès a la solidaritat d’iniciatives com la seva.

En nom del usuaris de Vimar, les seves famílies i també de tot el Patronat els saludo molt cordialment i reitero l’agraïment per la sensibilitat demostrada, envers el col·lectiu de persones amb discapacitat.

Claudi Mató i Bonet

President de la Fundació Vimar