El passat dilluns , 10 de Juny de 2013 a l’espai del Barri  (al carrer Jacint Verdaguer, 12 de Palamós) es va donar una xerrada a càrrec de la Sra. Ester Mullera  (psicòloga, sexòloga i terapeuta de parelles, de 17h a 19h.

Aquesta activitat va ser organitzada per l’Associació Castell, de pares, familiars i tutors dels usuaris de Vimar.

La temàtica tractada va ser “Conflictes en parella amb fills amb discapacitat “ en la que es va parlar:

Si abans ens estimàvem perquè ara sembla que no ho fem? Ser pares no implica deixar de ser parella no? Perquè no parem de discutir per l’educació i la cura dels fills?Ara què hem de fer? Quina solució hi podem posar? Sovint la rutina i la gran ocupació que necessiten els fills amb discapacitat fan que oblidem quina és la base de la família; els pares.

Es deixen de costat els esforços de mimar la relació de parella , per anar a una amb la cura dels fills. Això es pot començar a solucionar si sabem què ens manca i quin és l’objectiu a seguir. Perquè tan important és educar, cuidar i estimar als fills com cuidar, respectar i mimar la nostra parella.

La xerrada va comptar amb una bona assistència dels pares dels usuaris de la Fundació Vimar, i també dels coordinadors dels diferents serveis de Vimar.