El passat cap de setmana, els usuaris i usuàries de les llars residències de Vimar (Gavina, Carrilet i Llar 2000) i també part dels usuaris del Servei de Suport a la LLar, van gaudir d’unes colònies inoblidables.

Eren un total de 35 usuaris, acompanyats de monitors i voluntaris. La casa de colònies triada aquest any va ser la Casa “Els Porxos”, de Fundesplai, empresa especialitzada en lleure i esbarjo en entorns naturals.

La finca està ubicada a Vilanova de Sau, comarca d’Osona. Just al costat del Pantà de Sau.

Els usuaris van poder practicar de l’activitat aquàtica de piragüisme, supervisats per monitors especialitzats.

Van fer una petita ruta de navegació al mateix pantà de Sau, considerat d’aigües tranquil·les, amb tocada al campanar de l’església de Sau, que ara està al fons de l’aigua.

L’altra activitat estrella d’aquestes colònies va ser la descoberta del Bosc Vertical. Tota una ruta entre arbres, amb final trepidant baixant per una tirolina.

Us recordem que aquestes espectaculars colònies estan finançades amb el producte de la venda de les manualitats de taps de suro,  dins el programa “A tot Tap !”, que vàrem engegar l’any passat.