Valoració General Espectacle de Dansa A Fornells

La valoració general del acte es en general positiva. Es d’agrair que es realitzin actes d’aquest caire, oberts al públic i amb un ampli nivell de participació per part de l’organització.

Coses positives.

Les instal·lacions complien amb tots els requisits especials per a realitzar un festival d’aquestes característiques.

Per part de l’organització, es varen mostrar molt amables i oberts a qualsevol petició que tinguéssim i amb un alt nivell de prevenció de possibles incidents. En aquest aspecte cal destacar que no se’n va produir cap, almenys per part nostra.

Es va fer una gran feina a l’hora de fer difusió de l’acte ja que vàrem poder veure com el teatre estava ple quasi al 80% de la seva capacitat.

L’ordre de les actuacions es va triar molt encertadament, ja que es barrejaven els diferents col·lectius de dansaires, suposo que amb l’objectiu de fer més amena l’actuació.

El desenvolupament en general de l’espectacle va transcórrer sense incidències.

L’acte final, a mode de comiat, va ser molt emotiu i tant públic com actors en varen sortir satisfets.

Des de l’organització varen entregar un obsequi a cada artista, una bossa de roba amb el logotip de l’empresa, que també va agradar força.