El dijous, 15 de gener, hem tingut l’honor de presentar el flamant local “La Bòbila Nova” de Palafrugell. Perfectament renovat, adequat i equipat. Gràcies a la subvenció de 240.000 Euros de l’Ajuntament de Palafrugell i la Diputació de Girona, a parts iguals.

L’acte de presentació ha comptat amb la presència del Sr. Juli Fernàndez, alcalde de Palafrugell, el Sr. Joan Giraut, President de la Diputació de Girona.

També ens han acompanyat el Sr. Claudi Mató, president de Vimar, amb els altres membres del nostre Patronat, alcaldes, regidors , col·laboradors, amics i famílies de les persones usuàries de Vimar.

Aquest nou local, de 400 m2 de superfície aproximadament, ens va ser cedit per l’Ajuntament de Palafrugell l’any 2007, i es va començar a habilitar, en una primera fase, l’any 2011.  El cost total d’aquest projecte ha estat de 360.000 Euros.

El destí del centre serà el d’un Servei de Teràpia Ocupacional, amb capacitat per a 25 persones usuàries. Esperem poder obrir durant aquest any 2015, i poder així donar un altre servei de qualitat a les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

El Punt Avui

IMG_0674NOTÍCIA A RÀDIO PALAMÓS PRESENTACIÓ BÒBILA 150115