DSC_0560El passat 16 de setembre tots els usuari i usuàries de la Residència i CAE Robert Pallí van marxar tres dies de colònies.

El lloc triat aquest any va ser la casa de colònies “La Marinada” de Cambrils (Tarragona). Amb visita al Parc Temàtic de Port Aventura inclosa.

La gasolina va ser pagada per les Gasolineres Adrià-Casas S.A. i Adrià Germans, s.l. de Sant Feliu de Guíxols. L’estada a la casa de colònies ha estat possible gràcies a la venda dels articles fets amb taps de suro, a les fires on participem durant tot l’any.

Aquest programa de reciclatge de taps de suro, anomenat “A Tot Tap !” va ser iniciat l’any 2013, i té com a objectiu principal recollir aquests taps per a finançar els diferents projectes de lleure per als nostres usuaris.

Unes colònies formidables que esperem millorar l’any vinent, si recollim prou taps..

Moltes gràcies a tots els col·laboradors i us animem des d’aquí a guardar els taps de suro.

Si en teniu, podem passar a recollir-los. Podeu trucar al Telf. 972 60 19 46.   Us esperem !!!