Us adjuntem nota de premsa publicada per l’Ajuntament de Calonge:

La Fundació Vimar de suport a persones amb discapacitat del Baix Empordà adquireix una furgoneta amb les aportacions del Rober de Sant Antoni i la Fira Nadalenca de Palamós

Calonge, 18 de juny de 2015.- La Fundació Vilagran Maristany (Vimar) ha adquirit una nova furgoneta adaptada gràcies a les aportacions econòmiques del Rober Parroquial i Municipal de Sant Antoni de Calonge i de la Fira Nadalenca de Palamós. Aquest vehicle es suma als 7 que ja té aquesta fundació que dedica els seus esforços a donar suport a les persones amb discapacitat del Baix Empordà. Aquest nou vehicle servirà per traslladar els usuaris de casa seva al Centre d’Atenció Especialitzada Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols. Al mateix temps, la furgoneta també servirà per donar cobertura a les sortides que organitza la fundació Vimar, com ara per participar en activitats d’equinoteràpia, piscina i d’altres activitats que contribueixen a millorar l’atenció i la qualitat de vida dels usuaris.

L’adquisició d’aquest nou vehicle ha estat possible gràcies, en part, a l’aportació econòmica que fa el Rober Parroquial i Municipal de Sant Antoni de Calonge. Aquesta entitat organitza la recollida bàsicament de roba usada que posa a disposició de les persones amb necessitats. Aquesta roba es ven a un preu simbòlic per evitar abusos en el servei, i aquestes aportacions el Rober les ha destinat durant els darrers 6 anys a la Fundació Vimar.

La Fundació Vilagran Maristany és una fundació privada sense ànim de lucre que dóna suport a les persones amb discapacitat del Baix Empordà. Aquesta entitat es va crear l’any 1999 al Baix Empordà per a respondre a les necessitats d’un grup de pares preocupats pel futur dels seus fills. En l’actualitat disposa de tres llars residències, a Palafrugell i Sant Antoni de Calonge; una Residència i Centre de Dia a Sant Feliu de Guíxols i un Centre Ocupacional a Santa Cristina d’Aro. Es dona servei a més de 80 persones usuàries. En un futur proper té previst iniciar 3 nous projectes a Palafrugell i a Platja d’Aro.