Com cada any per aquestes dates pre-nadalenques, el Centre Tramuntana de Palafrugell i de Sant Feliu de Guíxols tanquen les seves portes per vacances. Moment que Vimar aprofita per a organitzar un casal per a tots aquests usuaris i d’altres de fora de la Fundació que ho necessitin.

La participació en aquest casal és de 30 persones de mitjana diària. L’horari d’aquest casal és de 9 a 17 h, els dies laborables. Els usuaris dinen també al menjador del centre.

Enguany hem tingut la gran sort de comptar amb unes instal·lacions de luxe: El local polivalent i el menjador de l’escola La Salle de Palamós. El seu director, el Sr. Dante de Zabaleta, ens ha cedit aquests fantàstics espais a partir d’avui, dia 23 de desembre fins el divendres dia 3 de gener de 2014.

El darrer dia del casal està previst celebrar una festa de final de casal, amb l’arribada dels tres Reis Mags de l’Orient, que portaran alguna coseta a aquells que hagin portat una bona trajectòria durant l’any que hem acabat…

Volem agrair al Sr.de Zabaleta la seva col·laboració amb la nostra entitat, ja que és la segona vegada que podem gaudir d’aquest espai. El primer cop va ser durant el casal de Setmana Santa, l’abril d’aquest any.