Donem les gràcies des d’aquí a la Dra. Anna van Hooff, de Sant Antoni de Calonge, que ens ha vingut a portar aquesta guardiola-porquet.
Ja l’hem trencat, i el seu contingut ha estat de 219 Euros. Aquests diners els han anat posant els pacients i amics de la Dra. a la seva consulta de Sant Antoni de Calonge.
La Fundació Vimar vol agrair a la Dra. i a totes aquestes persones el seu gest desinteressat, i la seva sensibilitat envers el nostre col·lectiu.
A la fotografia, la Finny Hoekstra, secretària de la Dra. van Hoof, en el moment de la donació a les oficines de la Fundació Vimar.