El passat dijous, 28 de maig, es va signar un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Palamós i la Fundació Vimar.

Aquest conveni permetrà finançar, amb la concessió de 2.500 Euros, una part molt important de les despeses derivades de l’organització del casal d’estiu de Vimar. Des d’aquí agrair a l’Ajuntament de Palamós la seva aportació, que any rere any, ens ajuda a fer possible aquest casal per a les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

Aquest casal es realitza durant el mes d’agost, amb una participació d’unes 34 persones usuàries, de dins i de fora de Vimar.

Des del 2007 el casal ha tingut com a escenari l’escola de la Mercè, de Sant Antoni de Calonge, per gentilesa de l’Ajuntament de Calonge. Enguany es realitzarà al nou local que Vimar ha pogut adequar gràcies a les subvencions rebudes de la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Palafrugell, a la Bòbila Nova, de Palafrugell.

A la fotografia, el Sr. Jordi Sistach, vicepresident de la Fundació Vimar, i la Sra. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós, en el moment de la signatura del conveni.