El passat dia 30 d’octubre, dins el marc de visites al territori, vàrem tenir l’honor de rebre en les nostres oficines de Palamós al Sr. Pere Vila, President de la Diputació de Girona.

En el decurs de la visita, es va mantenir una reunió de treball, per tractar diversos temes relacionats amb les accions i serveis que la Fundació Vimar desenvolupa a la comarca del Baix Empordà.

A la reunió hi assistires el Sr. Pere Vila, President de la Diputació de Girona, acompanyat de dos diputats, el Sr. Claudi Mató , President de Vimar, el Sr. Jordi Sistach, vicepresident de Vimar, el Sr. Joan Puig, secretari de Vimar i el Sr. Josep Maria Solé, regidor de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro.

Us adjuntem l’enllaç de la notícia a la seva plana web:

30102015 VISITA PRESIDENT DIPUTACIO A VIMAR