Ahir dimecres dia 30 d’octubre es va signar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Palamós i Vimar.

Un any més, l’Ajuntament de Palamós promou la col·laboració de la iniciativa privada en la realització d’activitats d’estiu adreçades al col·lectiu de persones amb discapacitat.

Enguany la quantitat aportada a la nostra Fundació ha estat de 2.500 Euros, que reverteixen directament en les activitats del casal d’estiu, realitzat a l’Escola de la Mercè, de Sant Antoni de Calonge.

La realització d’aquest casal, que aquest any ha comptat amb una trentena de participants, ha estat possible gràcies a aquesta aportació i també a la dels Ajuntaments de Palafrugell i Calonge, aquest darrer aportant les instal·lacions de l’Escola de la Mercè.

Des d’aquí agrair a l’Ajuntament aquesta valuosa aportació, que ens encoratja a seguir, un any més, a donar continuïtat a aquest projecte de lleure, en un context d’incertesa de futur i  dificultats econòmiques patents a tot el territori.

Moltes gràcies per donar suport a totes les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

A la foto, d’esquerra a dreta: Ada Colomer, Gerent de Vimar, Ma. Teresa Ferrés, Alcaldessa de Palamós i Yolanda Aguilar, Regidora d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Palamós.