Aquest mes de juny hem fet tot un seguit d’activitats que seguidament us detallem.

Per començar el dissabte dia 3 els usuaris de la Llar 2000 van anar a dinar a casa la Sol. Va ser un dia fantàstic, van dinar a l’aire lliure i alguns es van banyar a la piscina.

Diumenge 4 de juny els usuaris de la Residència Robert Pallí varen visitar a Peu de Sorra a la Platja de Sant Pol- S’Agaró, un festival d’experiències inspirat en la cultura Boho. Vam gaudir d’entorns idílics amb música, cuina i moda. D’altre banda i dins la celebració de les Festes de Primavera de Palafrugell, va tenir lloc la, ja, clàssica rua on amb la colla “Els Salats” van desfilar alguns dels nostres usuaris que es van disfressar i van gaudir d’allò més.

Aquest mateix diumenge 4 a Can Xerta de Santa Cristina d’Aro va tenir lloc el segon “Dinar de germanor” de l’Associació Castell. El dinar va comptar amb la presència de la seva presidenta Sra. Marta Massaguer que va dirigir unes paraules als assistents i del Sr. Xavier Sala, alcalde de Santa Cristina d’Aro que va vindre a saludar-nos.

L’Associació Castell pretén ser un punt de trobada dels familiars d’usuaris de la Fundació Vimar i al llarg de l’any, a més d’aquest dinar, organitza conferències i tallers on compartir vivències i rebre orientacions a càrrec de persones qualificades, com ara el taller participatiu “EINES PEL BENESTAR”, que va tenir lloc el dia 15,  dirigit per la psicoterapeuta Àngels Ponce.

El dimecres dia 7 el Decathlon de Platja d’Aro va organitzar unes jornades esportives amb diferents activitats, totalment adaptades a les nostres capacitats. Com en anys anteriors, hi vam participar usuaris de la Residència Robert Pallí i del STO de Santa Cristina.

El divendres 10 de juny es va celebrar el Festival de la Companyia Cobos Mika, al teatre municipal de Palafrugell. El teatre ple a vessar, l’espectacle d’una qualitat i espectacularitat excepcional. El preu de l’entrada, que era de 3 €, anava destinat a benefici de la Fundació Vimar. Aquesta mateixa companyia ha acollit un cop per setmana, durant la temporada 2016-2017 un grup d’usuaris de Vimar que ha tingut el luxe de gaudir d’unes classes meravelloses que els han ajudat molt.

[carousel coin_nav=”standard” direction_nav=”standard” autoplay=”standard”]

[/carousel]