Aquí us deixem un resum de totes les activitats realitzades pels usuaris de la Fundació Vimar durant el mes d’abril

PICNIC A RUPIT – El dissabte, 31 de març, els usuaris de Llar 2000 van anar de pícnic a Rupiti després a fer el toc al Santuari del Far. Van aprofitar tot el dia i s’ho van passar d’allò més bé.

PARTICIPACIÓ AL MIC – La Federació de Penyes Barcelonistes de l’Empordà i Catalunya Nord aconsegueix que un grup de persones discapacitades participi al Torneig MIC Integra.

Els 13 joves amb discapacitats intel·lectuals provenien de la Fundació Vimar i el Centre Ocupacional i Especial de Treball.

Aquí podeu llegir la notícia

ACTIVITAT DE CUINA – El passat divendres 6 d’Abril vam iniciarl’activitat de cuinacom a proposta educativa d’STO.
Van ser tots uns cuiners exquisits amb la creació de pasta de full amb pernil dolç i formatge, i d’unes taronges amb xocolata.
Ens ho vam passar d’allò més bé i finalment van gaudir de les postres.

VISITA AL MUSEU D’ARQUEOLOGIA – El divendres, 13 d’abril,els usuaris delCentre de Treball Ocupacional van fer una visita a l’exposició “La revolució neolítica” al Museu d’Arqueologia de Girona
Volem donar les gràcies al Museu d’Arqueologia per haver-nos convidat i haver preparat una visita tan amena i entretinguda.

SANT JORDI – Com cada any per Sant Jordihem tingut parada a Palamós i a Palafrugell, on hem venut els productes d’artesania que, amb motiu de la festivitat han preparat els usuaris de Vimar. Des d’aquí volem agrair a tots els que vàreu passar per alguna de les nostres parades.

TROBADANSA- El dissabte 28, els usuaris de la Fundació Vimar van participar a “DID18 PALAMÓS XI TROBADANSA” amb el grup DI-MOVEformat pels usuaris de Vimar que durant el curs assisteixen a classes de dansa a Cobos Mika

FLORS I VIOLES- El dissabte, dia 28, els usuaris de El Carriletvan anar a passejar pel festival Flors i Violes de Palafrugell.