QUINES
Aquestes festes de Nadal tots els nostres usuaris, Llar 2000, Gavina i Carrilet han participat a les quines del nostre entorn.
Van anar a la de Palamós i al centre Fraternal de Palafrugell on va tenir lloc la Quina Afratram.
La sort els va acompanyar! Els va tocar dos quines i una línia
La Llar Carrilet i la Llar Gavina van gaudir al màxim de les festes de Nadal. amb alguns moments màgics: la festa de les famílies, els regalets, sortides, bons tiberis…
Van començar el 2019 amb molta alegria i il·lusió!

SORTIDA A LA MOLINA
Dissabte 12 de gener, la Llar Gavina van fer una sortida a la Molina, van gaudir molt el dia amb la neu, un bon dinar i de les vistes des del telefèric !

VISITA ALS BOMBERS
El divendres, dia 25, els usuaris del STO van anar a visitar el parc de bombers de Castell d’Aro. Van aprendre molt sobre aquesta gran professió, per sort no va ser necessari apagar cap foc.
Moltes gràcies per explicar-los-hi tot d’una manera tan didàctica i fer-los sentir com a casa.

Aquest mes hem tingut les següents donacions:

• El ROTARY CLUB COSTA BRAVA ha fet una donació de 9.000€ a la Fundació Vimar.
  • Montse Castro, presidenta de l’AMPA de l’Escola Llevantí de Mar de Sant Antoni de Calonge, i Pablo Fidalgo, tresorer, van lliurar els 448,25 € recaptats per a Vimar en la Quina Solidària de l’Escola.

Moltes gràcies a tots!