FORMACIÓ

Els dies 1, 2 i 3 de juliol es va dur a terme una formació sobre Afectivitat i Sexualitat amb persones amb discapacitat, impartida per la psicòloga i sexòloga Gemma Deulofeu.

Van participar 26 treballadors de la Fundació i aquest tema forma part del pla de formació de la Fundació de l’any 2019.

LLAR 2000

El primer cap de setmana de juliol els nois i noies de la Llar 2000 no van parat!
El divendres, 5 de juliol, la Montse Bonet els va convidar al seu restaurant a sopar. A Ca La Montse de Llofriu s’hi està molt bé, a la fresqueta i amb una atenció estupenda
Gràcies un any més! S’ho van passar genial, menjar boníssim, bona companyia i unes postres fetes amb molta calor per Llar2000. Aquests detalls ens enamoren.
Dissabte van anar a passejar per Begur i diumenge per Sant Antoni, on, per casualitat, es van trobar la germana de la Sofia i es va asseure al restaurant on treballa a fer el toc.

PLAQUES SOLARS-FOTOVOLTAIQUES

Ja tenim les plaques solars-fotovoltaiques instal·lades i en funcionament a la Residència i CAE Robert Pallí. Aquesta inversió forma part del projecte: Millorem el confort de les nostres llars i residència, ajudem al medi ambient.
La instal·lació de plaques solars al centre de Robert Pallí va estretament lligat a la zona en que es troba la residència. Amb aquesta actuació aconseguim: aprofitar els recursos que ens proporciona la natura, alhora que comporta un estalvi econòmic, i recolzem el factor mediambiental

Aquesta actuació ha estat possible en part per:
– La concessió d’una subvenció per actuacions d’inversió per a adequació a la normativa vigent per a la concertació d’aquests serveis, a càrrec dels fons provinents d’herències intestades a favor de la Generalitat de Catalunya, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
– I de la concessió d’una subvenció adreçada a ajuntaments i organitzacions no lucratives per al suport econòmic a les inversions en equipaments dels centres d’acció social per a l’any 2019 (ASIA, ASIO). Girona. Organisme Autònom de Salut Pública de Diputació de Girona (Dipsalut).
– I l’esforç econòmic de la Fundació que continua cercant recursos per tal de poder finançar aquest projecte, del que també forma part la instal·lació de descalcificadors a les llars Gavina i Carrilet i aire condicionat a les llars Gavina, Carrilet i Llar 2000.

CARRILET

El diumenge, dia 14, els usuaris de Carrilet van anar a fer un passeig al Far de Sant Sebastià
Després van anar al passeig de Palamós a fer un gelat!

SOPAR A CA LA MONTSE

Dijous, dia 18, la Montse Bonet i en Jesús van convidar a sopar al seu restaurant “Ca la Montse de Llofriu” a tota la família Carrilet. Van passar una molt bona estona envoltats de molta gent bonica i el menjar era boníssim!

Moltes gràcies per cuidar-nos així de bé Montse i Jesús, us estimem!!

LLAR 2000

El cap de setmana del 20 i 21 de juliol els nois i noies de Llar2000, van anar un dia a fer un picnic al llac de Banyoles i l’endemà van anar a les fires de Palafrugell.

Els encanta gaudir dels caps de setmana d’estiu a tope!

AQUADIVER

El passat divendres 19 de juliol, un grup de nois i noies del STO Santa Cristina i de la Residència i CAE Robert Pallí, varen gaudir de la sortida més desitjada de l’estiu, al parc aquàtic Aquadiver de Platja d’Aro.
S’ho varen passar genial! Tot el dia en remull i tirant-se pels diferents tobogans!

Volem agrair especialment als voluntaris de la Creu Roja per la seva col·laboració i implicació!

FIRES DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Dimarts, dia 30, tots els usuaris de Vimar van assistir a la Fira de Sant Feliu de Guíxols.
Van pujar a diverses atraccions i els van convidar a sopar uns entrepans.

Com sempre, espectacular, van gaudir molt d’aquesta estona.
Moltes gràcies a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i als firaires per fer-ho possible any rere any.

ESTIU A LLAR 2000

Als nois i noies de Llar2000 els encanta l’estiu!
En primer lloc han decorat la seva terrassa amb moltes plantes! Aquesta estructura la van fer amb palets l’estiu passat i aquest any l’han decorat un xic més!

Un altre dia van anar a la platja de Torre Valentina! Que bé que aprofitaran les vacances aquest agost.

I aquesta setmana van anar a passar una tarda i a fer el toc al Santa Market deSanta Cristina d’Aro.

AGRAIMENT BENZINERES BP

Des de la Fundació Vimar volem trametre el nostre més sincer agraïment a la família Adrià Cases, especialment a les benzineres BP de Sant Feliu de Guíxols i Platja d’Aro, per, any rere any, fer-se càrrec de les despeses de quilometratge de les colònies organitzades per la nostra Fundació.

Són aquests gests, realitzats de manera voluntària i desinteressada, els que fan que el col·lectiu de persones amb discapacitat tinguin una millor qualitat de vida. El més sincer agraïment per la vostra iniciativa en pensar en les persones usuàries de Vimar, que són, en definitiva, els beneficiaris directes.

Moltes gràcies per la col·laboració, en nom de totes les persones que formem part de la Fundació Vimar.