Activitats realitzades – setembre 2017

TERCERA NIT SOLIDÀRIA COSTA BRAVA

El dissabte 2 de setembre Focus Engelhorn, Fundació Lluís Coromines, Bonart Cultural i la Fundació DKV Integràlia juntament amb la Fundació Estímia, la Casa de la Carlota, Fundació Daurel i la Fundació Perramón de Ventalló celebraren la Tercera Nit Solidària de la Costa Brava en el meravellós entorn del Mas del Vent.

Hi assistiren més d’un centenar de persones entre les quals hi havia els consellers de la Generalitat Srs. Lluís Puig i Santi Vila, la Directora Territorial Sra. Marta Casacuberta i els Alcaldes de Palamós, Calonge, Mont-ras i Banyoles, entre d’altres. En un ambient distès la família Engelhor, durant el sopar i abans de la representació coreogràfica s’interessaren per la tasca que desenvolupava cadascuna de les entitats i persones assistents. Després del sopar un grup de persones amb discapacitat escenificà una coreografia. Un cop acabada l’actuació el Sr. Kurt Engelhor, amfitrió de l’acte, explicà que la finalitat de l’acte era recaptar fons pels col·lectius més necessitats i explicà les raons personals que l’havien sensibilitzat amb aquest col·lectiu.

La Fundació Vimar, entre d’altres entitats de Palamós, a través de Fira Nadalenca rep, des de fa anys, una part de la quantitat recaptada que en aquesta edició foren 35.400 €

DONATIU
El Col.legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’edificació de Girona han fet un donatiu de 1.900€ a la Fundació Vimar.
A la foto el Sr. Jaume Noguer, en representació del Col·legi lliurant el taló a Vicky Ger, Directora Tècnica i a Jordi Sistach, Vicepresident del Patronat de Vimar.

COLÒNIES FINAL D’ESTIU
Els usuaris de la residència i CAE Robert Pallí, un any més, han gaudit de les colònies de finals d’estiu durant dos dies, 31 d’agost i 1 de setembre.
Aquest any han tornat a visitar Can Maiol, una finca situada a Sant Andreu Salou, un petit poble de pagès de la comarca del Gironès amb unes vistes excepcionals dels Pirineus al nord, les Gavarres a l’est i el Montseny a l’oest.

ARROSSADA
El dissabte, dia 2 de setembre, els usuaris de la Llar2000 van fer una arrossada al pis. Van passar una estona fantàstica gaudint d’un arròs deliciós!

FESTA MAJOR SANT SADURNÍ DE L’HEURA
El dissabte, 16 de setembre, els usuaris de la Llar2000 van anar a la Festa Major al poble de Sant Sadurní de l’Heura. Varen gaudir d’un gran espectacle i d’una xocolatada.

SORTIDA A L’ESCALA
El passat diumenge, dia 17, els usuaris de la Llar2000 van fer una sortida a l’Escala. A més de passejar gaudint del mar van fer un recorregut amb el tren turístic.

GAUDINT AMB LA PINTURA
Dijous, dia 21, a la llar El Carrilet van fer una activitat amb pintures, a més de gaudir de valent experimentant amb la pintura van quedar unes fotos espectaculars.