CANVI DE DOMICILI DEL SERVEI DE TERÀPIA OCUPACIONAL DE SANTA CRISTINA D’ARO

El Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina que abans funcionava en l’Espai Municipal de la Plaça Catalunya s/n ha canviat de domicili, situant-se ara al carrer Josep Trueta 18, baixos, de la mateixa població.
Aquest canvi ha estat possible gràcies a la col·laboració entre l’AJUNTAMENT DE SANTA CRISTINA i l’INSTITUT CATALÀ DEL SÒL que ha fet possible el lloguer per vint anys d’un local de 218 m2 que dóna àmplia i digna cabuda a les instal·lacions d’aquest servei.
Les obres d’adequació han estat finançades majoritàriament per la DIPUTACIÓ DE GIRONA i també per la Fundació Roviralta.
Amb aquest centre el Baix Empordà compta amb un nou servei d’atenció diürna de proximitat per a vint-i-cinc persones que respon a les necessitats dels nuclis urbans més propers. El centre que funciona des de fa unes setmanes serà inaugurat oficialment en data encara per determinar.
En nom dels usuaris actuals i futurs i les seves famílies, VIMAR agraeix a l’Ajuntament de Santa Cristina, a la Direcció General de l’habitatge, a la Diputació de Girona i a la Fundació Roviralta la seva solidària implicació i compromís en defensa de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.