Com pots col·laborar

Busquem persones motivades, responsables i solidàries com TU que s’impliquin i es MOGUIN PER DONAR QUALITAT DE VIDA, perquè entre tots puguem fer possible que dia rere dia més persones amb discapacitat, i les seves famílies, puguin tenir una millor qualitat de vida.

Et mous amb nosaltres?

Escull la opció que millor s’ajusti a les teves necessitats

A – DONACIÓ PUNTUAL

• Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari

ES88 2100 0028 73 0200499321.

Una vegada realitzada la transferència, per favor envia’ns el comprovant que et donarà el banc, juntament amb les teves dades personals per poder emetre’t el certificat de desgravació fiscal, al correu electrònic: administracio@fundaciovimar.org

• També pots fer un donatiu puntual a través del nostre compte de PayPal, clicant aquí:

B- UNEIX-TE AL NOSTRE GRUP DE TEAMING.

VIMAR és una Fundació creada per donar qualitat de vida a les persones amb discapacitat del Baix Empordà. Qualitat de vida significa: un llituna ocupació que fomenti la promoció personal i la integració social, i la possibilitat de gaudir del lleure. I això ho vol fer amb proximitat geogràfica i de gestió perquè aquestes persones tenen dret a l’excel·lent professionalitat dels cuidadors, i a sentir-se estimades sempre i a viure en un ambient entranyable. Ens ajudes amb 1 €?

Com ho has de fer?
Ves a l’enllaç següent i converteix-te amb TEAMER

C – SOL·LICITUD PER SER AMIC DE VIMAR

• Les quotes dels Amics de Vimar són  ingressos regulars i fixos de la Fundació Vimar. Sense aquests recursos seria impossible planificar, amb seguretat, a mitjà i llarg termini. El teu compromís és fonamental per garantir una atenció de qualitat a les persones amb discapacitat i a les seves famílies.

Pots escollir l’import de la teva donació (12€, 30€, 50€, …) i la periodicitat (mensual, trimestral o anual)

Per fer-ho, descarrega el formulari, omple les dades, i ens el fas arribar per correu electrònic a administracio@fundaciovimar.org o per correu postal a Fundació Vimar, Carrer d’Orient 28, 1r pis, 17230 (Palamós)