El passat dia 11 de maig ens varen visitar en Director General , Dr. Joaquim Serrahima i en Adrià Serrahima, director econòmic-financer de la Fundació Catalònia.

El dia 16 ens varen visitar, en Joaquim Cuello, Director tècnic, en Jordi Rustullet, gerent i la treballadora social, Xènia Corcoll (foto adjunta)

Aquestes visites formen part de la iniciativa de la Fundació Vimar de compartir experiències i sinèrgies i una posta en comú dels serveis i àmbits d'actuació amb d'altres entitats del sector d'atenció a persones amb discapacitat.