Fotos antigues

Recordar és tornar a viure.

Recordem aquí als qui ens han precedit, volem tornar a viure la seva il·lusió per donar qualitat de vida als més febles de la societat i agrair la seva fermesa en iniciar un projecte des del no res. Gràcies a ells no és veritat allò de que tot està per fer i segueix sent veritat allò de que tot es possible.

• Acte de concessió de la Medalla de Plata a la Sra. Carme Maristany.

D’esquerra a dreta: Antoni Romero, Pere Coll (regidor), Mariola Roviralta (regidora), Josep Crosa (regidor), Josep M. Brull (regidor), Jordi Pallí (alcalde) i Carme Maristany “Vita”

• Saló de sessions de l’Ajuntament de Palamós en la concessió de la Medalla de Plata a la Sra. Maristany

Amb assistència de familiars representants d’associacions i amics

Lluís Puig, membre de Fira Nadalenca i Antoni Romero, President d’Honor de la mateixa amb una guardó que li concedí l’Ajuntament de Palamós

• Alta Associació Els Àngels, l’any 1980

• Estatuts

Reunió a l’Ajuntament de Palamós en la presentació de nou col·legi d’Educació Especial “Els Àngels”

Hi assistiren Lluís Medir, alcalde de Palafrugell, Narcís Madrenas, President Associació Protectora “Els Àngels”, Josep Mont, Assoc. Els Àngels, Joan Surroca , alcalde de Vall·llobrega, representant Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, Enriqueta Condom, Assoc. Els Àngels, Sol Palau, sots- president Assoc. Els Àngels. D’esquena Antoni Romero, director col. Els Àngels.

Els Àngels

Foto jardí 1973

El Punt 13-12-96. Comentari sobre la 20na edició de la Fira Nadalenca.  Públic i paradetes al carrer Major.

Publicada a La Proa el 17-12-1997. La Fira Nadalenca amb la col·laboració del Grup Indika de Palafrugell va organitzar en aquesta població veïna el diumenge següent la Fira de Palamós

• Paradeta en una de les edicions de Fira Nadalenca al carrer Major. Antoni Romero compra un detall

• Carmen Maristany Montal i Antoni Romero Ullastres a la Fira
    Paradeta a la Fira. La Vita, Marta Diumenge, Cèdric Mir i un amic

Inauguració de la Fira. La Vita, Antoni Romero i l’alcalde Josep Ferrer

La proa 97  – Anna Garcia, Antoni Romero, Carme Maristany i el regidor Lluís Puig

• Article de La Proa (desembre 1997) amb foto del sorteig de quadres. Antoni Romero

Albert Vancells, president del Consell Comarcal del Baix Empordà informa sobre residències per a discapacitats psíquics

INAUGURACIÓ LLAR 2000

• En Pere Cañigueral, responsable del Centre de Cultius Tramontana i Carmen Maristany

Monitora llar, Lluïsa Estañol obsequiada amb una flor, Enriqueta Condom

• Drets: monitora residència, Antonio Romero, una monitora

Asseguts: Teresa Pardo (usuària), Mossèn Gumersind Vilagran

Teresa Pardo (usuària), Jordi Nuez, director residència, una monitora

Monitora, Antoni Romero, Jordi Nuez, usuaris

• L’alcalde Jordi Pallí abraça Carmen Maristany

• Pere Cañigueral, director del Centre Tramuntana i patró de la Fundació Vi-Mar fa ofrena a la Vita d’un penjoll amb les lletres “Vi-Mar”

Els angels_memoria

Relació de dificultats per a poder posar en funcionament el nou col·legi d’Educació Especial

PLACA FIRA NADAL 99

En la 23na edició de la Fira Nadalenca, l’any 1999 l’alcalde Jordi Pallí entrega a la Sra. Maristany un trofeu agraint la tasca feta. Així mateix ho fa amb el Sr. Romero, en presència de Lluís Puig, membre de l’esmentada Fira.

Notaria constitució Vimar

Reunits a la Notaria de Palamós els patrons de la Fundació Vi-mar

Drets: Antoni Romero, Lluís Pérez, Lluís Sais i Claudi Mató

Asseguts: Josep Mont, Pere Cañigueral, señora de Palafrugell, Mossèn Gumersind Vilagran, Albert Vancells, Carme Maristany, Consuelo Cano i Antoni Cobos

Els angels, pressupost 85-86

Pressupost de funcionament del Col·legi Els Àngels. D’àmbit comarcal, les despeses de manteniment han de ser a càrrec dels Ajuntaments dels pobles que hi tenen alumnes.

Aquesta gestió era a càrrec de l’Associació Protectora Els Àngels

Primera furgoneta

Al posar-se en funcionament el Centre de Cultius Tramuntana era imprescindible disposar d’una furgoneta. L’Associació va facilitar-ne una de segona mà, la

GE-0471-L  que va donar-se de baixa al cap d’un temps, el 29-12-1989

Pati del col·legi Els Àngels.  Antoni Romero donant la mà a un nen invident

Reunió

Amb motiu de la Fira Nadalenca es reuniren a l’Ajuntament de Palamós, Carme Maristany, Antoni Romero, Jordi Pallí (alcalde), Josep Comas (conselles de Serveis Socials de la Generalitat, Claudi Mató i, d’esquena, Lluía Puig (regidor)

Regal d’AFATRAM

Regal (dintre d’un marc) dels nois de l’Associació AFATRAM

SOPAR MAS FERRIOL

• Sopar al Mas Ferriol dels membres de l’Associació Els Àngels.
    Drets: Antoni Romero i Pere Cañigueral
    Asseguts: Enriqueta Condom, Mossèn Gumersind Vilagran, Carmen Maristany, Josep Mont i Narcís Madrenas

• Sopar al Mas Ferriol: Lluïsa Estañol, Ferriol Mont, Enriqueta Condom i Carmen Maristany

Inauguració Fira: Joan Cama, Vita i Antoni Romero