El dimarts 11 de desembre el Festival de Porta Ferrada i l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols donaren respectivament a Vimar i a Afatram 2430 € com aportació solidària de la recaptació d’aquest esdeveniment celebrat el passat estiu.

Volem recordar que, anteriorment, el 29 de juliol, en l’actuació del Grup Estopa, ja ens varen obsequiar amb 35 entrades i el 4 d’agost, en l’actuació del Cor Geriona, amb 14.
Sense grans retòriques l’Ajuntament i els responsables tècnics, col·laboren a la integració social i al gaudi del lleure dels nostres usuaris.

A la fotografia, en primer terme, Dolors Fernàndez i Helena Ordoyo representant a Afatram i Leonor Gonzàlez a l’Associació Castell, integrada per familiars i simpatitzants de Vimar. En segon terme d’esquerra a dreta el Sr. Josep Saballs, regidor de territori i del Festival Porta Ferrada, la Sra. Laura Serrano, regidora de Serveis Socials, el Sr. Carles Motas, alcalde de Sant Feliu de Guíxols, i el Sr. Iñaki Martí, Director de l’empresa “The Project”, responsable d’aquest Festival.

A tots: moltes gràcies!