Des de fa ja gairebé un any, els usuaris de la Residència i CAE Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols assisteixen cada setmana a l’Hípica Overland de Peratallada a una sessió d’equinoteràpia (o teràpia assistida amb cavalls).

L’equinoteràpia és un mètode terapèutic que utilitza el cavall buscant la rehabilitació, integració i desenvolupament físic, psíquic, emocional i social de la persona.

El contacte amb el cavall aporta facetes educatives i terapèutiques a nivells cognitius, comunicatius  i de personalitat.  Els beneficis i bons resultats en les persones amb discapacitat han estat demostrats en el temps que portem.

Agraïm des d’aquí les grans mostres de professionalitat i entrega  de l’equip de terapeutes, professors i monitors d’aquestes instal·lacions envers els usuaris de la nostra Fundació.