El passat dia 21 de setembre es va signar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Palamós i la Fundació Vimar.

Es tracta d’una aportació de 2.700 Euros que es destinaran a subvencionar les despeses  del casal d’estiu que la nostra entitat  organitza cada any per a les persones amb discapacitat intel·lectual de la nostra comarca.

Aquest casal té com a objectiu portar a terme les activitats pròpies d’un projecte de lleure, adaptades a la realitat de la població a la que va destinada. S’ofereix, any rere any, un espai de lleure i diversió durant els mesos d’estiu a les persones amb discapacitat, per la consecució de la seva millor qualitat de vida possible, potenciant i treballant el benestar de tots els participants.

Aquest any la participació ha estat d’una trentena de persones, que han pogut gaudir d’aquest projecte dins el marc de l’Escola La Mercè de Sant Antoni de Calonge.

Des d’aquí agrair aquesta col·laboració de l’Ajuntament de Palamós que fa possible la continuïtat d’aquest casal, únic a la nostra comarca.