Fira Nadalenca de Palamós és una associació que des de fa 41 anys organitza diversos actes en benefici de les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

Ens agrada recordar que la nostra Fundació, Vimar, va poder constituir-se l’any 1999 perquè el capital inicial que li exigien, 5 milions de pessetes, el va aportar precisament Fira Nadalenca.

Des d’aleshores, Vimar sempre ha estat entre les associacions receptores d’aquest esforç solidari..

Enguany ens convida a la representació de l’obra: “Per molt anys iaia” al teatre La Gorga de Palamós els dies:

Dissabte 16 de desembre a les 20.30 i
Diumenge 17 de desembre a les 18.

És un espectacle familiar i com a tal us hi volem convidar tenint en compte que és a benefici de Vimar i a més una bona oportunitat per passar-ho molt bé en família.