El mes passat va començar una nova activitat a la Residència i CAE Robert Pallí: Es tracta de la Teràpia assistida amb gossos amb la contractació de l’empresa CTAC (Centre de Teràpies Assistides amb Cans)

CTAC fa servir els gossos com animals de teràpia en les seves sessions.

El gos esdevé un estímul multi sensorial capaç de captar l’atenció i motivació de l’usuari, facilitant així la seva cooperació i implicació en el procés terapèutic o educatiu.

Aquests animals han de tenir una correcta socialització, una adequada obediència bàsica, i tenir les màximes habilitats per tal de poder enriquir la planificació de les sessions.

Periòdicament es sotmeten a controls veterinaris i a desparasitacions internes i externes, per tal d’obtenir la màxima garantia sanitària.

CTAC utilitza diferents races de gossos, com Golden Retriever, Llaurador Retriever, Border Collie, Cocker Americà, i gossos mestissos.

L’acceptació per part dels usuaris de la Residència i CAE Robert Pallí ha estat total i en són bona mostra les imatges que encapçalen aquesta informació.