Serveis d’acolliment residencial

El serveis d’acolliment residencial són adreçats a persones amb discapacitat destinats a oferir allotjament, acolliment, atenció individual i cura personal. L’objectiu principal d’aquests serveis consisteix en millorar la qualitat de vida de les persones ateses, entesa com la consecució d’una major autonomia funcional, social, de creixement personal, benestar, autoestima, dignitat i potenciació del nivell de competència.

• Residència

• Residència “Robert Pallí”

A Sant Feliu de Guixols, al Carrer Còrdova,44

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S07020.
    Inaugurada l’11 de juliol de 2008, acull a 16 residents i 7 places de Centre de Dia.
    Aquest Centre ha estat possible gràcies a moltes col•laboracions. Destaquem especialment la del Sr. Robert Pallí, representant del Rotary Club Costa Brava Centre.

Fes-te voluntari de la Residència – “Robert Pallí”

• Residència

• Llar Residència “Llar 2000”

A Palafrugell, al carrer Ample, 136

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S04734.
    Acull, des de l’any 2000, a dotze persones i disposa d’una plantilla de sis professionals.
    És propietat de la Fundació.

Fes-te voluntari de la Llar Residència – “Llar 2000″

• Residència

• Llar Residència “El Carrilet”

A Palafrugell, al carrer Fitor, 32, baixos

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S07920.
    Dóna servei a 12 persones, ateses per 6 professionals.
    Acord de cessió de l’Ajuntament de Palafrugell de 4 pisos en règim de lloguer.

Fes-te voluntari de la Llar Residència – “El Carrilet”

• Residencia Robert Palli Vimar

• Llar Residència “La Gavina”

A Sant Antoni de Calonge, al Carrer Gavina, 18

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S08013.
    Dóna servei a 10 persones, ateses per 6 professionals.
    Cessió d’ús de dos pisos de l’Ajuntament, el 2007. Signatura del Conveni amb el mateix Ajuntament el 31 de maig de 2010.
    Signatura del Concert amb el Departament Benestar Social i Família el 5 d’octubre de 2012.

Fes-te voluntari de la Llar Residència – “Gavina”

• Residencia Robert Palli Vimar

• “Llars Joan Esteve” – Pisos amb suport

Situats a la a la Plaça Can Mario, 12 de Palafrugell.

Es tracta de dos pisos de tres dormitoris cadascun. Donació del Sr. Joan Esteve Soler a Vimar.

Van ser inaugurats el 2 d’octubre de 2015.

Donen servei a 6 persones.

Aquest projecte és una iniciativa privada fruit de la col·laboració de Vimar i la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines.