Divendres dia 8 l’Associació Castell, que acull els familiars de Vimar va celebrar el seu sopar anual. Més de trenta persones compartiren taula i en un ambient distès i amable pogueren confraternitzar, parlar dels seus fills o germans i aprofundir en tot el que els uneix.

Leonor Gonzàlez, que substitueix a Marta Massaguer, en la Presidència de l’Associació dirigí unes emotives paraules a tots els assistents, presentà la nova Junta i agraí a l’anterior Junta i principalment a ls Marta Massaguer la tasca desenvolupada.

En resum: un èxit