Treballes al BBVA o coneixes alguna persona que hi treballi?, si és així, ens pots ajudar?

La Fundació Vilagran Maristany (Vimar) ha presentat un projecte a la convocatòria “Territorios Solidarios” del BBVA, titulat “Atenció amb Qualitat” amb la finalitat de poder certificar-nos amb qualitat.

L’aprovació d’aquest projecte depèn dels vots que rebi el nostre projecte dels treballadors en actiu del BBVA, és per aquest motiu, que ho posem en el vostre coneixement per tal que ho pugueu comunicar a familiars i/o amics i feu la major difusió possible. El període de votació es portarà a terme entre el 12 i 30 de novembre.

Us agraïm el vostre suport