AVUI VIMAR FA 21 ANYS servint a les persones amb especials capacitats del Baix Empordà.

Els nostre més sincer homenatge a tots els que el 5 de març de 1999 somniaven en un futur millor per aquestes persones.

El nostre més sincer agraïment a tots els que al llarg d’aquest 21 anys ho han fet possible.

La nostra més sincera esperança de que aconseguirem tot el que ara també somniem en benefici del col·lectiu més feble del Baix Empordà.

Notaria constitució Vimar
Reunits a la Notaria de Palamós els patrons de la Fundació Vi-mar
Drets: Antoni Romero, Lluís Pérez, Lluís Sais i Claudi Mató
Asseguts: Josep Mont, Pere Cañigueral, señora de Palafrugell, Mossèn Gumersind Vilagran, Albert Vancells, Carme Maristany, Consuelo Cano i Antoni Cobos

D’esquerra a dreta asseguts: Sr. Josep Mont Burgell, Sr. Pere Cañigueral Barnés, Sra. M.Rosa Mascort Riera, Mn. Gumersind Vilagran Roquí, Sr. Albert Vancells Noguer, Sra. Carme Maristany Montal, Sra. Consuelo Cano Hernándex i Sr. Antonio Cobos Lara.
D’esquerra a dreta dempeus: Sr. Antonio Romero Ullastres, Sr. Lluís Miquel Pérez Lacueva, Sr. Lluís Sais Puigdemont i Sr. Claudi Mató Bonet.