ELS HOTELS DE LA COSTA BRAVA CENTRE RECULLEN DONATIUS PER VIMAR

La Unió d’Hosteleria i Turisme Costa Brava Centre i la Fundació VIMAR treballaran junts per ampliar els llocs d’acollida per a les persones amb discapacitat. Aquest dimarts, l’Hotel Cala del Pi de Platja d’Aro ha acollit la presentació d’aquest projecte solidari pilot al qual ja s’hi han inscrit una desena d’hotels de la Costa Brava Centre.

Aquests establiments, la majoria dels quals són del propi municipi de Platja d’Aro, han instal·lat urnes recaptatòries a les seves recepcions per recollir fons tot informant els clients d’aquest projecte per apel·lar a la seva vessant més solidària.

La Fundació VIMAR disposa de diversos llocs d’acolliment residencial a Palafrugell, Sant Antoni de Calonge, Palamós i Sant Feliu de Guíxols amb un 100% d’ocupació. Des de la fundació, aspiren a ampliar aquestes places tot recalcant que amb la recaptació de fons no busquen demanar almoina sinó justicia social, i recorden que la seva activitat crea també riquesa ja que rep ajudes de les administracións a més de donar feina a una cinquantena de persones.

Des del Gremi d’Hosteleria de la Costa Brava Centre es mostren engrescats amb aquest projecte solidari. Confien en que podran fer recaptacions substancials i que ben aviat s’hi adheriran més establiments.

Els hotels inscrits al projecte són l’Hotel NM Suites, l’Hotel Costa Brava, l’Aromar, el Boulevard, el Cala del Pi i el Càmping Riembau, el S’Agaró Hotel, el Barcarola i el Sant Roc.