LA FUNDACIÓ VIMAR COL·LABORA AMB CARREFOUR MARKET I EL BANC D’ALIMENTS DE LES COMARQUES GIRONINES

Els passats divendres 6, dissabte 7 i diumenge 8 de maig, va tenir lloc el Recapte d’Aliments promocionat per Carrefour Market per al Banc d’Aliments de les Comarques Gironines.
La Fundació Vimar va intervenir, en aquesta operació de Recapte, aportant l’equip de voluntariat que ha cobert els tres dies al supermercat que l’empresa Carrefour Market té a Torre Valentina (Sant Antoni de Calonge)
L’empresa Carrefour Market coopera amb els Bancs d’Aliments des de fa anys. En aquesta ocasió, el recapte s’ha fet a nivell estatal. És a dir a tots els Carrefour Market d’Espanya.
Després del recompte oficial d’aquest recapte, Carrefour Market dóna 100.000 kgs d’aliments als Bancs d’Aliments de tot l’estat, repartits proporcionalment a cada zona, segons els kgs recollits a cada província.
L’equip de voluntariat de Vimar s’ha composat de treballadors, familiars i persones usuàries dels diferents serveis, que s’han organitzat en torns durant els tres dies.
El total d’aliments recollits en aquesta operació de recapte ha estat d’uns 1.100 kgs, que s’han lliurat íntegrament al Centre de Distribució d’Aliments del municipi de Calonge. A més a més, la botiga Carrefour Market de Torre Valentina ha aportat 1.003 kgs de tomates, mongetes i batut de cacao.
Des d’aquí el nostre agraïment a totes les entitats i empreses participants, als voluntaris i públic en general que han col·laborat en aquest recapte.