Per segon any consecutiu, s’ha celebrat un curs de vela de dues setmanes de durada, a les instal·lacions del Club Nàutic Costa Brava, a Palamós. El curs ha tingut com a destinataris els usuaris de la Fundació Vimar de Palamós.

Aquest curs s’imparteix com a activitat principal dins el casal d’estiu per a persones amb discapacitat que la Fundació Vimar organitza des de l’any 2007. S’ha celebrat durant les dues primeres setmanes d’agost a Palamós, gràcies a la col·laboració del Club Nàutic Costa Brava, a qui volem donar les gràcies des d’aquí per la seva aportació al benestar i a la integració social de les persones amb discapacitat. Poder practicar la vela en aquestes instal·lacions és tot un privilegi.  El nostre més profund agraïment al Sr. Eduard Sallés March, President del CNCB, i al  Sr. Andon Serra, gerent del Club.

Aquesta iniciativa es duu a terme per segona vegada, amb la vital intervenció del Club de Vela Palamós, que ha aportat la seva experiència i el seu saber  per al desenvolupament de l’activitat. El nostre aplaudiment per a tot l’equip de monitors i coordinadors, que amb el seu tracte cordial i gran professionalitat han fet d’aquest curs una gran experiència. Volem transmetre també el nostre agraïment al Sr. Xavier Ribera Serra, President del Club de Vela Palamós

La mitjana d’usuaris que participen enguany al casal és d’unes 30 persones, la major part de les quals són usuàries de les llars residències de la Fundació Vimar. Un casal pensat per a gaudir des fantàstics racons del nostre litoral, i per interactuar amb el nostre entorn, mitjançant activitats com aquesta.

Reiterar l’agraïment a les dues entitats per la implicació demostrada en tot moment. I esperar a repetir l’any vinent. Moltes gràcies.

NOTÍCIA A RÀDIO PALAMÓS-CURS DE VELA