programa_festa_pela_2013_baixa_Page_2 programa_festa_pela_2013_baixa_Page_1

El passat 22 de juny la Fundació Vimar va participar amb una parada al centre de Llofriu amb motiu de la XIena. edició del la Festa de la Pela del Suro. Vam exposar i vendre els articles fets amb els taps de suro reciclats, dins el projecte “A Tot Tap!!”. També es van vendre melmelades artesanes i sabons naturals fets amb oli reciclat. Tot fet pels usuaris de Vimar.

Gràcies als organitzadors d’aquesta festa per convidar-nos i esperem anar-hi cada any amb noves creacions i manualitats fetes amb taps de suro.

PELA SURO015 PELA SURO 001 PELA SURO 003 PELA SURO 004 PELA SURO 005 PELA SURO 006 PELA SURO 007 PELA SURO 008 PELA SURO 009 PELA SURO 010