LLAR 2000

Els usuaris de la Llar2000 el dia 1 van anar a la cala Aiguafreda de Begur per a esmorzar i fer l’acomiadament de la practicant Yolanda. Després han gaudit de les vistes al Mirador de la Creu.
Yolanda, ha estat un plaer tenir-te a la llar durant aquest període.
Tot l’equip estem molt agraïts per la teva iniciativa i et trobarem a faltar.

ROBERT PALLÍ
El dia 1 d’abril els nois i noies de Robert Palli van fer mones.
Estàvem boníssimes!

LLAR 2000
Els dies de Setmana Santa els usuaris de la Llar2000 vam gaudir del bon temps. Durant aquesta setmana els nois van anar a caminar i a buscar espàrrecs al bosc. També, a la tarda vam anar a berenar un grup a la platja i a donar un passeig pel port.

ROBERT PALLÍ
Perque el vostre somriure és el nostre.
Malgrat la situació en la que estem, ni la mascareta ni la distància social pot amb les ganes que tenim de viure la VIDA.

LLAR CARRILET

La setmana passada les noies i nois de Carrilet van realitzar un taller de maquillatge i perruqueria. S’ho van passar d’allò més bé! Gràcies a la nostra practicant Bàrbara per cedir-nos el material i dinamitzar l’activitat!

LLAR 2000
El dilluns de Pasqua Florida els nois i noies de Llar 2000 van fer una sortida.
Els encanta la primavera!
Van gaudir d’un esplèndid dia de pícnic i alguns van voler fotografiar-se en els camps florits.

ROBERT PALLÍ
Dilluns de pasqua a Robert Pallí.
Gràcies a la familia d’en David Marsal per portar-nos una mona.
Estava boníssima!

CARRILET
En aquestes foto podem veure a en Jaume muntant a cavall.
Va ser el seu regal d’aniversari i ha estat una experiència molt i molt bonica i enriquidora. Encara li queden algunes sessions i de ben segur que les gaudirà molt!

LLAR 2000
Els nois i noies de la Llar2000 el cap de setmana al matí van anar a donar un passeig per la platja. A la tarda van fer un mural entre tots i ho van penjar de decoració en el menjador.

STO
Els companys i companyes del STO, van aprofitar el bon temps per realitzar una sortida terapèutica i enriquir-se de diverses activitats relacionades amb la llegenda de Sant Jordi.
També van celebrar el sant de dos dels seus companys. Felicitats a tots i totes! I que tingueu un feliç dia de Sant Jordi.

LLAR 2000
A la Llar2000 mentre un grup va sortir a portar detalls a les famílies per celebrar el dia de Sant Jordi, un altre grup de la llar va realitzar un taller de punts de llibre.

[

PATRONAT
El dilluns 26 d’abril, la Fundació Vimar va celebrar el primer Patronat amb la incorporaciò com a nous Patrons dels Srs. Joan Loureiro, President del Consell Comarcal, del Sr. Maurici Jimenez, de l’alcalde de Platja d’Aro y de alcalde de Palamós, Sr. LLuís Puig.
La seva presència parla de la complicitat de l’administraciò local amb Vimar, Fundaciò sense ànim de lucre, que vetlla per la qualitat de vida de les persones amb capacitats especials de la comarca. Tenir-les al costat és un luxe i un orgull per nosaltres i una exibiciò de solidaritat per la seva part.
Estem molt i molt contents.

[

LLAR 2000
Els usuaris de la Llar 2000 el passat cap de setmana van anar a la bolera de Platja d’Aro, aprofitant que han adaptat l’espai.
Van gaudir moltíssim!