EL CONFINAMENT CONTINUA ALS SERVEIS D’ACOLLIMENT RESIDENCIAL
Això no ho diuen les enquestes, ni els comunicats de premsa.
Però a les nostres tres Llars Residències i a la Residència de Sant Feliu de Guíxols hi ha algunes persones vulnerables que condicionen les relacions de la resta d’usuaris i les seves famílies.
Això vol dir que només poden fer alguna sortida terapèutica, és a dir d’absoluta necessitat.
Això vol dir, també, que des de primers de març estan confinats.
El Patronat de la Fundació Vimar, en nom de tots els familiar vol:
· Fer pública aquesta situació;
· Agrair la dedicació, difícil de qualificar, que significa per a tot el personal d’atenció directa;
· Solidaritzar-se amb totes les persones que pateixen aquesta situació.
És el nostre petit homenatge.
Adjuntem un vídeo amb fotos de la quotidianitat del primer cap de setmana d’agost.

DOS PISOS MÉS

A través de la Fundació Hàbitat 3 hem rebut dos pisos més en règim de lloguer a Sant Feliu de Guíxols .
Dos persones amb risc d’exclusió social tindran habitatge.
Dos persones més podran viure amb autonomia.
Dos persones més viuran inserides en el barri.
ÉS EL QUE VOL VIMAR!
Avui és un gran dia!
Gràcies Hàbitat 3!

SEGUEIXEN CONFINATS

Per la seva convivència amb persones vulnerables els residents de les nostres Llars i de la Residència segueixen un règim molt estricte de sortides, només poden fer les anomenades terapèutiques.
Vimar es solidaritza amb tots ells i valora molt i molt la professionalitat dels monitors.
A partir d’avui, fins que hagin passat tots els homenatgem amb aquesta referència en el facebook.
Avui us presentem a la Consol Soria, a la Sofia Fernàndez i a en Jordi Vila que han pogut fer una sortida terapèutica acompanyats de la monitora Zaida Soler.
Gràcies Zaida i ànims per a tots.

ELLS CONTINUEN CONFINATS

Avui tornem a Llar 2000 i veiem a la monitora Gladys Pantoja organitzant un taller de manualitats per poder gaudir una mica més d’aquest estiu i han decorat uns barrets de palla per portar-los a les sortides terapèutiques.
Entre els residents veiem a en Jordi Vila, en Serafin Reyes, la Monica Fructuoso, la Sofia Fernàndez, la Maria Pardo, en. Ramón Teixidor i la Francisca Alonso.
El nostre petit homenatge és dir-vos:
· Gràcies Gladys!
· Ànims a la resta.

CONTINUEN CONFINATS
La Luz i la Consol
Els camins cap a l’autoestima són petits i poc cridaners.
Tenir cura de l’estètica personal n’és un.
A Llar 2000, durant el cap de setmana, quan tothom podia passejar i ells no ,la Luz Miranda fa la manicura a la Consol.
Una acció senzilla, embolcallada , de ben segur, amb paraules senzillament tendres que surten fluidament quan es porta molt dintre la voluntat de donar benestar.
Estem molt orgullosos de la Luz, de tot l’equip de Llar 2000 i de tots els equips de Vimar.
GRÀCIES A TOTS!

EN RICARD I L’ESTELA

En Ricard i l’Estela pel passadís de la Residència Robert Pallí.
L’Estela és la fisioterapeuta, treballa amb nosaltres des de fa 9 anys.
En Ricard viu a Vimar des de fa 19 anys, primer va viure a la Llar Residència Llar 2000 de Palafrugell i des de l’any 2014 en aquesta Residència de Sant Feliu de Guíxols.
En Ricard té una discapacitat sensorial, la sordceguesa, que consisteix en la pèrdua combinada de visió i audició. L’única possibilitat comunicativa per relacionar-se amb l’entorn és el llenguatge tàctil.
Tot i les adversitats, en Ricard sempre ha presentat una gran autonomia en els hàbits de la vida diària, a Llar2000 parava la taula, estenia la roba, i duia a terme tot tipus de tasques domèstiques. Amb el pas del temps els professionals l’ajudem a mantenir els seus hàbits d’autonomia, i el que més ens complau és veure com sempre desprèn un gran somriure!
Aquesta adaptació ha estat possible gràcies a tots els equips de Vimar amb el suport de l’ONCE.

L’IVAN I LA CARME
Confinament!
L’Ivan i la Carme no surten de la Residència des de primers de març.
El nostre més sincer agraïment a tot l’equip que, des d’aleshores, té cura d’ells dia i nit.
Pel que es veu ho fan molt bé.