Activitats realitzades desembre

FESTA COMIAT ROSA

Aquestes fotografies són de l’acomiadament que vam realitzar a la Llar 2000 de la resident Maria Rosa Teixidor.
De part de tot l’equip i dels companys de la Llar2000,
Et trobarem molt a faltar Rosa, ens deixes un gran buit a la llar.
Esperem aviat poder anar a visitar-te i veure aquest somriure que ens alegra a tothom.
T’estimem molt.💓

3 DE DESEMBRE

Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat Intel.lectual

• ROBERT PALLÍ

Des de la Residència Robert Pallí i la Fundació Vimar ens unim a la campanya #NoSomInvisibles del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat . Aquest any, denunciem el desconeixement que hi ha entorn el nostre col·lectiu, un desconeixement que porta a situacions discriminatòries.
    Per això cridem ben fort que #NoSomInvisibles!

• STO
    El dia 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat Intel.lectual, els companys del STO Santa Cristina es van unir a la campanya #NoSomInvisibles que ha impulsat Dincat amb l’objectiu de denunciar la invisibilitat i el desconeixement que hi ha entorn el nostre col.lectiu.
    Una desconeixença que porta a situacions discriminatories.
    Per això des de la Fundació Vimar alcem la veu i diem #NoSomInvisibles

LLAR2000

El cap de setmana passat tot el grup de la Llar 2000 va fer sortida terapèutica a Tamariu.
Van donar un vol i van gaudir de la brisa marina de la Costa Brava.

• ROBERT PALLÍ

Des de la Residència Robert Pallí volem agrair a Can Jover Cultius, de Sant Hilari Sacalm, per la donació que ens han fet d’un avet natural pel pati de la Residència. Moltes gràcies, aquest gest ha ajudat tant a usuaris com a treballadors a viure una mica més l’esperit del Nadal

REUNIÓ PATRONAT

El dijous, 10 de desembre, es reunia telemàticament el Patronat de la Fundació Vimar.
Entre els temes tractats hi havia la notificació oficial de la modificació dels seus Estatuts que a partir d’ara comptaran amb la Presència de tres membres de l’administració local: el President del Consell Comarcal, Sr. Joan Loureiro, l’alcalde de Palamós, Sr. Lluís Puig i l’alcalde d’un dels municipis on VIMAR hi té algun recurs. Aquesta plaça estarà ocupada pel Sr. Maurici Jiménez, alcalde de Platja d’Aro.
La presència d’aquest tres nous patrons vol escenificar l’obligada complicitat entre l’administració i Vimar i, també, la voluntat de sumar sinèrgies en benefici de les persones amb especial capacitats del Baix Empordà.
Els donem la benvinguda, els agraïm la seva bona predisposició i ens sentim molt i molt honrats amb la seva incorporació. Entre d’altres temes també es comunicava oficialment al Patronat la bona predisposició de l’Ajuntament de Calonge a la cessió de la totalitat de l’espai de l’antic Rober Parroquial. Una vegada més Calonge evidencia la seva sensibilitat envers les persones amb especials capacitats del Baix Empordà.

LOT DE NADAL PEL CAP
La Fundació Vimar ha volgut obsequiar amb un lot de Nadal, a l’equip de professionals del CAP de Sant Feliu de Guíxols.
És un obsequi nadalenc, però també és un gest d’agraïment per l’immens esforç i implicació d’aquest any tan especial. Gràcies per guiar-nos i acompanyar-nos en aquest camí tan difícil.
Desitgem que el gaudiu molt, i que puguem brindar per un millor any 2021!
ASSEMBLEA ANUAL ASSOCIACIÓ CASTELL

El 16 de desembre passat l’Associació Castell celebrava la seva assemblea anual.
L’Associació Castell reuneix els pares, mares, familiars, amigues i amics de les persones amb discapacitat del Baix Empordà.
Estirant del fil històric des d’aquest present arribaríem a l’any 1969 quan es creava a Palamós la Subdelegació de l’Associació Àngelus de Girona, després d’haver passat l’any 1999 amb la constitució de la Fundacio Vimar i el 1978 per la creació de l‘Associació Els Angels. Més de cinquanta anys d’activitat, des de la societat civil, per donar qualitat de Vida a les persones especials del Baix Empordà.
Aquest moviment és l’origen de la majoria de serveis que actualment hi ha a la nostra comarca. La seva veterania converteix l’Associació Castell una de les expressions més antigues d’una mobilització civil constant en el Baix Empordà.
La seva lluita ha esperonat constantment l’administració perquè les persones especials del Baix Empordà hi tinguin un lloc digne.
La seva trajectòria demostra que l’actuació de pares, familiar i amics sempre va endavant obrint camí.
És una evidència que ens agradaria fos compartida, no per rebre cap agraïment, sinó per arribar a una acció conjunta que beneficiarà a la ciutadania més fràgil de la comarca.

• LLAR GAVINA
    Un record de la nit del 24 a Llar Gavina.
    Un Nadal molt diferent però com sempre carregat d’alegria i d’il·lusió.
    De bons àpats i millors regals de tió.
    I el millor com sempre: la companyia, l’amor i els somriures, aquest any amagats sota mascaretes però sempre presents

SANT ESTEVE
Els usuaris de la Llar2000 el dia de Sant Esteve, van aprofitar el bon temps que feia per donar un passeig pel poble de Monells.
Van gaudir d’un dia esplèndid!

FELICITACIONS DE NADAL
Per Nadal totes les llars van fer unes felicitacions molt entranyables per felicitar les Festes a tots els familiars i amics.