Avís legal

Benvingut a la pàgina WEB de  FUNDACIÓ VILAGRAN MARISTANY

A continuació, li exposem les condicions d’ús de la pàgina WEB. La navegació per aquesta pàgina WEB li atorga el rol d’usuari da la mateixa i, per tant accepta les clàusules detallades en aquest document.

IDENTIFICACIÓ

Amb conformitat amb el que disposa l’article 10 de la Llei 34/2002, del 11 de juliol, de Serveis de Societat de la Informació i Comerç Electrònic, se informa ue https://www.fundaciovimar.org/  es un domini de FUNDACIÓ VILAGRAN MARISTANY ( FUNDACIÓ VIMAR ),  Av. Unió 18 17252 Sant Antoni de Calonge Telèfon: 972 60 19 46, correu electrònic: administracio@fundaciovimar.org.

FUNDACIÓ VILAGRAN MARISTANY figura inscrita en:

• REGISTRE A LA DIRECCIÓ GRAL. DE DRET I ENTITATS JURÍDIQUES DEL DEPARTAMENT DE JUSTÍCIA DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA: 1302
  • REGISTRE AL DEPARTAMENT DE BENESTAR SOCIAL I FAMÍLIA: E03264

NORMES D’UTILITZACIO

L’ usuari es compromet a fer un ús adequat i lícit d’aquesta WEB així com dels continguts i dels serveis,  de conformitat amb la legislació aplicable a cada moment, la moral i els bons costums generalment acceptades i d’ordre públic.

Queda prohibit realitzar, per tant, qualsevol acció que pugui provocar alteracions dels continguts d’aquesta WEB o un mal funcionament de la mateixa, inclòs la introducció d’un virus o similar.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL

Les pàgines de la WEB i la informació o els elements que contenen, inclòs textos, documents, fotografies, dibuixos, que representin gràfiques, base de dades, vídeos i també logotips, marques, noms comercials o altres signes distintius, estan protegits pels drets de propietat intel·lectual o industrial, dels quals  FUNDACIÓ VIMAR  es titular o amb llicencies llegítimes.

Queda prohibida qualsevol modalitat d’explotació, inclòs qualsevol tipus de reproducció, o distribució, cessió a tercers, comunicació pública i transformació, a través de qualsevol tipus de suport i mitjà, sense l’autorització prèvia i expressa.

RESPONSABILITAT

La nostra intenció és oferir un lloc web que ofereix una operació contínua i de qualitat.

De tota manera, us informem que no podem garantir l’accés continuat, i que es poden trobar amb interrupcions o parades per factors o circumstàncies fora del nostre control.

FUNDACIÓ VIMAR no és responsable de la informació i altres continguts integrats en espais o pàgines Web de tercers accessibles mitjançant enllaços, hipervincles o links.

FUNDACIÓ VIMAR no és responsable per qualsevol dany que pugui sorgir, entre d’altres, de:

• Interferències, interrupcions, fallades, omissions, avaries telefòniques, retards, bloquejos o desconnexions en el funcionament del sistema electrònic, motivat per deficiències, sobrecàrregues i errors en les línies de telecomunicacions i xarxes
  • Intromissions mitjançant l’ús de programes maliciosos de qualsevol mena i a través de qualsevol mitjà de comunicació.
  • Ús indegut o inadequat d’aquesta WEB.
  • Errors produïts per un mal funcionament del navegador o pel ús de versions no actualitzades del mateix.

L’usuari, en cas de danys causats per un ús il·lícit o inadequat d’aquesta WEB, poden ser reclamats per danys i prejudicis.

A més, l’usuari respondrà per danys i perjudicis, que es deriva de l’ús de “robots”, “Aranyes”,… o eines similars utilitzades per recollir o extreure dades o qualsevol altra acció en la seva part que imposin un càrrega per fer disminuir el funcionament de la WEB.

LEGISLACIÓ

Qualsevol controvèrsia que sorgeixi de o en relació amb l’ús del lloc web estaran subjectes a la jurisdicció no exclusiva dels tribunals o jutjats espanyols