CaixaBank i Fundació “la Caixa” col·laboren amb la Fundació Vímar per cobrir les despeses extraordinàries provocades per la Covid-19.

CaixaBank canalitza 7.000 € de la Fundació “la Caixa” a través de la seva Acció Social per poder ajudar la Fundació Vímar amb les despeses provocades per la Covid-19.

Ferran Llach, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona i el Sr. Raimon Sarret, Tresorer de la Fundació Vimar van signar el conveni de col·laboració.

Efectivament aquesta pandèmia ens ha provocat i provoca encara  una important despesa econòmica no prevista. Una vegada més, i en van moltes, Vimar comprova que pot comptar amb la Fundació “la Caixa” i CaixaBank.