Com pots col·laborar

Busquem persones motivades, responsables i solidàries com TU que s’impliquin i es MOGUIN PER DONAR QUALITAT DE VIDA, perquè entre tots puguem fer possible que dia rere dia més persones amb discapacitat, i les seves famílies, puguin tenir una millor qualitat de vida.

Et mous amb nosaltres?

Vimar certificarà totes les donacions per tal de poder gaudir de les corresponents deduccions fiscals.

Escull la opció que millor s’ajusti a les teves necessitats

A – SOC COL.LABORADOR DE VIMAR I ARA L’AJUDO A POSAR EN MARXA EL NOU CENTRE DE PALAFRUGELL

El Centre d’Atenció Especialitzada (CAE) La Bòbila Nova

I ho faig perquè

• el Baix Empordà ho necessita;
  • va adreçat a un col·lectiu minoritari que té els mateixos drets que la resta de persones;
  • posar-lo en marxa significa un gran esforç econòmic i de gestió;
  • aquesta solidaritat amb Vimar fa més gran la meva empresa, el meu negoci, la meva persona.

I per això em comprometo a  l’aportació de ……..€ ( a partir de 10 € ) durant aquest any 2022

Per fer-ho, omple el formulari:

• SOL·LICITUD PER SER COL·LABORADOR DE VIMAR

Indica l'import mensual de la donació (a partir de 10€):

INTRODUEIX LES TEVES DADES PERSONALS:

Vol rebre el certificat fiscal?

B – DONACIÓ PUNTUAL

• També pots fer un donatiu puntual a través del nostre compte de PayPal, clicant aquí:

Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari

ES88 2100 0028 73 0200499321.

Una vegada realitzada la transferència, per favor envia’ns el comprovant que et donarà el banc, juntament amb les teves dades personals per poder emetre’t el certificat de desgravació fiscal, al correu electrònic: administracio@fundaciovimar.org

C – SOL·LICITUD PER SER AMIC DE VIMAR

Les quotes dels Amics de Vimar són  ingressos regulars i fixos de la Fundació Vimar. Sense aquests recursos seria impossible planificar, amb seguretat, a mitjà i llarg termini. El teu compromís és fonamental per garantir una atenció de qualitat a les persones amb discapacitat i a les seves famílies.

Pots escollir l’import de la teva donació (10€, 30€, 50€, …) i la periodicitat (mensual, trimestral o anual)

Per fer-ho, omple el formulari:

• SOL·LICITUD PER SER AMIC DE VIMAR

Indica l'import de la donació:

Altre import:
        Indica la periodicitat:

INTRODUEIX LES TEVES DADES PERSONALS:

Vol rebre el certificat fiscal?

D- UNEIX-TE AL NOSTRE GRUP DE TEAMING.

VIMAR és una Fundació creada per donar qualitat de vida a les persones amb discapacitat del Baix Empordà. Qualitat de vida significa: un llituna ocupació que fomenti la promoció personal i la integració social, i la possibilitat de gaudir del lleure. I això ho vol fer amb proximitat geogràfica i de gestió perquè aquestes persones tenen dret a l’excel·lent professionalitat dels cuidadors, i a sentir-se estimades sempre i a viure en un ambient entranyable. Ens ajudes amb 1 €?

Com ho has de fer?
      Ves a l’enllaç següent i converteix-te amb TEAMER