El divendres, dia 9, el Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Vimar que fa de centre de dia per a persones amb discapacitat cognitiva de la comarca del Baix Empordà, va inaugurar la nova seu al municipi de Santa Cristina d’Aro a la planta baixa de l’immoble del número 18 del carrer Josep Trueta, a la zona de la Teulera. Fins ara, el servei es trobava a la planta pis de l’edifici de Serveis, on s’hi va instal·lar ara fa quatre anys. Durant l’acte inaugural, que ha comptat amb la presència de l’alcalde, Xavier Sala, el president de la Fundació Vimar, Claudi Mató, el delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila, i el diputat de la Diputació de Girona, Jordi Camps, s’han descobert dues plaques commemoratives.

Autoritats, usuaris i treballadors del centre van fer un acte oficial per donar la benvinguda a un centre que ja fa mesos que funciona i que ajuda a persones amb discapacitat intel·lectual. El nou local, que té una superfície de 240 metres quadrats, s’ha adequat i remodelat d’acord amb el nou servei, amb un cost que ronda els 200.000 euros.

El president de Vimar, Claudi Mató, va explicar que el nou centre és fruit de molta gent, a més d’empreses i institucions, i també Mató ha recordat que és el setè edifici de Vimar al Baix Empordà, que aplega 60 treballadors i un centenar d’usuaris. L’alcalde de Santa Cristina, Xavi Sala, ha recordat que l’Ajuntament els hi cedeix l’edifici per 20 anys, després que hagin aconseguit el lloger a la Generalitat per aquest mateix temps. A més, el municipi cristinenc també ha assumit tot el cost del mobiliari.

Volem agrair la presència de les següents personalitats:

– Il·lm. Sr. Jordi Camps, diputat de la Diputació de Girona
– Sr. Pere Vila, delegat del Govern a Girona
– Sr. Joan Ramon Ruiz Nogueras, Director Gral. de Protecció Social
– Sr. Carles Motas, alcalde de Sant Feliu de Guíxols
– Il·lm. Sr. Xavi Sala, alcalde de Santa Cristina d’Aro

Els dos diaris gironins, El Punt Avui i Diari de Girona, es van fer ressó de la nova seu de la Fundació Vimar a Santa Cristina d’Aro.

TV COSTA BRAVA també se’n va fer ressó. Aquí ho podeu veure.