El passat dissabte va tenir lloc el torneig de la categoria F del M.I.C. 2013 a Palamós.

El M.I.C. INTEGRA, com s’anomena aquesta competició de la nova categoria, va desenvolupar-se durant tot el dissabte al camp annexe del FC Palamós i la final es va jugar a l’estadi.

L’equip de Vimar va jugar tres partits amb els resultats següents:

10:00 h. Contra la Fundació Ramon Noguera de Girona. Vam guanyar per 5 a 3.

12:30 h. Contra el CET Coiet de Banyoles. Vam guanyar per 10 a 1.

16:30 h. Semi-finals. Contra La Fageda de la Garrotxa. Vam perdre per 1 a 4.

Els guanyadors del M.I.C. INTEGRA 2013 van estar l’equip de La Fageda.

El temps no va acompanyar gens, ens vam remullar ben remullats. Malgrat això el joc de Vimar va ser excel·lent i els nostres  jugadors van demostrar estar a l’alçada ‘un torneig d’aquest nivell. Per ser el primer any, podem estar més que satisfets dels resultats.

Felicitats a tots els nostres jugadors, per nosaltres sou i sereu sempre uns CAMPIONS !