Borsa de treball

Si vols formar part del nostre equip pots fer-nos arribar el teu currículum al correu electrònic: direcciotecnica@fundaciovimar.org

OFERTES LABORALS

Plaça vacant de NETEJA

Categoria laboral: Auxiliar de serveis generals.

Descripció del lloc de treball: realització de tasques de neteja a domicilis.

Dedicació horària: de 20 hores setmanals de dilluns a divendres. Horari a pactar.

Salari: segons taula salarial de categoria d’auxiliar de serveis generals del Conveni Col·lectiu Autonòmic de residències, centres de dia i llars residència per a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual. Despeses de quilometratge a part.
Ubicació del lloc de treball: zona de Palafrugell, Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Platja d’Aro i Calonge.

Requisit imprescindible del perfil: Carnet de conduir i vehicle propi.

Perfil professional: Persona responsable, treballadora, activa, amb flexibilitat horària.

Plaça d’AUXILIAR TÈCNIC EDUCATIU per cobrir suplències esporàdiques.

Categoria laboral: Auxiliar tècnic educatiu.

Descripció del lloc de treball: funcions d’atenció i suport a persones amb discapacitat: cura i salut, seguretat i atenció personal; foment d’hàbits d’autonomia personal, de la convivència, de les relacions interpersonals i socials; foment de l’oci i del lleure i atenció conductual.

Dedicació horària: segons el torn laboral corresponent a la suplència esporàdica (torn diürn, torn nocturn, torn de cap de setmana).
Salari: segons taula salarial de categoria d’auxiliar tècnic educatiu del Conveni Col·lectiu Autonòmic de residències, centres de dia i llars residència per a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual.
Ubicació del lloc de treball: Palafrugell, Sant Antoni de Calonge, Sant Feliu de Guíxols.

Requisits imprescindibles del perfil:

–        Carnet de conduir i vehicle propi.

–        Títol de tècnic en: atenció de persones en situació de dependència, o d’atenció sociosanitària, o integració social, o diplomatures relacionades amb l’àmbit social.