Serveis d’acolliment residencial

El serveis d’acolliment residencial són adreçats a persones amb discapacitat destinats a oferir allotjament, acolliment, atenció individual i cura personal. L’objectiu principal d’aquests serveis consisteix en millorar la qualitat de vida de les persones ateses, entesa com la consecució d’una major autonomia funcional, social, de creixement personal, benestar, autoestima, dignitat i potenciació del nivell de competència.

• Residència

• Residència “Robert Pallí”

A Sant Feliu de Guixols, al Carrer Còrdova

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S07020.
    Inaugurada l’11 de juliol de 2008, acull a 16 residents i 7 places de Centre de Dia.
    Aquest Centre ha estat possible gràcies a moltes col•laboracions. Destaquem especialment la del Sr. Robert Pallí, representant del Rotary Club Costa Brava Centre.

• Residència

• Llar Residència “Llar 2000”

A Palafrugell, al carrer Ample

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S04734.
    Acull, des de l’any 2000, a dotze persones i disposa d’una plantilla de sis professionals.
    És propietat de la Fundació.

• Residència

• Llar Residència “El Carrilet”

A Palafrugell, al carrer Fitor

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S07920.
    Dóna servei a 12 persones, ateses per 6 professionals.
    Acord de cessió de l’Ajuntament de Palafrugell de 4 pisos en règim de lloguer.

Fes-te voluntari

• Llar Residència “La Gavina”

A Sant Antoni de Calonge, al Carrer Gavina

Número de registre al Departament de Treball Afers Socials i Famílies: S08013.
    Dóna servei a 10 persones, ateses per 6 professionals.
    Cessió d’ús de dos pisos de l’Ajuntament, el 2007. Signatura del Conveni amb el mateix Ajuntament el 31 de maig de 2010.
    Signatura del Concert amb el Departament Benestar Social i Família el 5 d’octubre de 2012.